دفتر خدمات مسافرتی معتمد گشت ایرانیان در شهرستان ساوه افتتاح شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افتتاح شصت و سومین دفتر خدمات مسافرتی در استان به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمود مرادی  گفت: آئین افتتاح دفتر خدمات  مسافرتی معتمد گشت ایرانیان در شهرستان ساوه برگزار شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی نقش بسزایی در چرخه گردشگری کشور و استان دارد افزود: این دفتر خدمات مسافرتی هشتمین دفتر خدمات مسافرتی شهر ساوه است و با  افتتاح این آژانس مسافرتی ۶۳ دفتر خدمات مسافرتی در استان فعالیت دارند.

مرادی نراقی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی حلقه رابط بین سایر تاسیسات گردشگری همچون مراکز اقامتی و پذیرایی هستند و وجود این دفاتر فعال می‌تواند رونق گردشگری را در این استان و شهرستان‌ها ایجاد کند.

او هزینه تجهیز و راه‌اندازی این دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی را  ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: با افتتاح این دفتر خدمات مسافرتی ۴ نفراشتغال ایجاد شده است.

مرادی این دفاتر را عاملی مهم برای معرفی ظرفیت‌های منطقه به ویژه در حوزه گردشگری دانست و افزود: انتظار می‌رود دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ظرفیت‌های این شهرستان را در تمامی حوزه‌ها به سایر استان‌های کشور و کشورهای همسایه معرفی کنند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های ویژه گردشگری و توریستی در استان، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی می‌توانند تورهای ورودی از دیگر شهرها را به استان فعال کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200905
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha