بازدید مسئولان آبسرد از امامزاده قاسم (ع) تاسکین

در بازدید مشترک مسئولان از امامزاده قاسم (ع) تاسکین شهر آبسرد، طرح مرمت و توسعه این بنای تاریخی توسط هیئت امنا بررسی و بر رفع تصرفات غیرقانونی اراضی موقوفه محدوده امامزاده تأکید شد.

به گزارش میراث آریا، علی افضلی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند، از بازدید مشترک مسئولان میراث‌فرهنگی، اوقاف و شهرداری آبسرد از امامزاده قاسم (ع) محله تاسکین شهر آبسرد خبر داد و گفت: این بازدید با حضور شهردار آبسرد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، کارشناس میراث‌فرهنگی استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت امنا امامزاده انجام شد و وضعیت فعلی امامزاده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و پیشنهاداتی برای بهبود و مرمت این بنای ارزشمند مطرح شد.

افضلی اضافه کرد: طرح مرمت و توسعه امامزاده قاسم (ع) توسط هیئت امنا ارائه و با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این طرح پس از تأمین اعتبار لازم، اجرایی شود.

او همچنین به تکمیل طرح مرمت اشاره کرد و افزود: در این بازدید، موضوع احداث سرویس‌های بهداشتی و همچنین رفع تصرفات غیرقانونی اراضی موقوفه در محدوده امامزاده نیز به عنوان اولویت‌های مهم مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200914
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha