همکاری میراث‌فرهنگی و اتاق بازرگانی ضامن توسعه گردشگری اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی، کشاورزی و صنایع و معادن اصفهان هم‌زمان با آخرین روز از هفته گردشگری در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، همکاری میراث‌فرهنگی و اتاق بازرگانی را ضامن توسعه گردشگری پایدار اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۱۲ مهرماه و در آخرین روز از پاسداشت هفته گردشگری، امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اصفهان در طی آئینی در محل تالار نشست‌های اتاق بازرگانی اصفهان از فعالیت‌های امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تجلیل کرد.

کشانی در حاشیه این مراسم گفت: جهان شهر تاریخی اصفهان یکی از مهم‌ترین مقاصد مهم گردشگری در سطح جهان است، لکن به نظر می‌رسد هنوز تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی اصفهان ادامه داد: بی‌تردید همکاری اداره‌کل و اتاق بازرگانی نقش مهمی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان دارد، لذا خرسندیم که با حضور امیر کرم‌زاده در طی ۶ ماه گذشته شاهدیم که همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی گردشگری اصفهان در مسیر توسعه قرارگرفته و امروزه با همکاری این دو نهاد، کمسیون گردشگری و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی توانسته گام‌های مهمی را در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان بردارد، لذا امروز گردشگری اصفهان مسیر مطمئنی را برای پایداری طی می‌کند.

در پایان این آئین و هم‌زمان با آخرین روز از پاسداشت هفته گردشگری، از خدمات مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان توسط رئیس اتاق بازرگانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200949
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha