حافظیه میزبان هنرمندان نگارگر شیرازی شد/ استقبال کم‌نظیر از برگزاری کارگاه آموزشی تذهیب، مینیاتور و گل و مرغ در حافظیه

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری رویداد نگارگری سنتی در مجموعه فرهنگی _ تاریخی حافظیه خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد ثابت اقلیدی در حاشیه بازدیدش از کارگاه آموزشی مینیاتور، تذهیب و گل مرغ در حافظیه گفت: در این کارگاه آموزشی تخصصی ۲۰ نفر هنرمند رشته‌های مینیاتور، تذهیب و گل و مرغ در حافظیه گرد هم آمدند و به تولید آثار هنری پرداختند که مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بر لزوم اجرای کارگاه‌های تخصصی آشناسازی صنایع‌دستی در این استان تاکیدکردو افزود: به‌طور حتم اجرای مستمر رویدادها، تورها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی آشناسازی صنایع‌دستی در این استان تأثیر به سزایی در تولید، فروش و عرضه محصولات دست‌ساز هنرمندان دارد.

ثابت اقلیدی  بابیان اینکه هم‌اکنون این کارگاه‌های هنر سنتی از سلسله پیش رویدادهای آموزشی سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است و این روند تا برگزاری این جشنواره که آبان ماه است ادامه دارد، افزود: این رویدادها با محوریت آموزش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی فارس به عموم علاقه‌مندان و به‌صورت رایگان و هفتگی در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071300968
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha