۸۴ نفر در قم در آزمون جامع گردشگری شرکت کردند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم اعلام کرد: ۸۴ نفر در استان قم در آزمون جامع گردشگری که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، شرکت کردند.

به ‌گزارش میراث‌آریا،  مجید ستایش در حاشیه برگزاری آزمون جامع گردشگری روز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ گفت: این آزمون در سالن شهید مطهری دبیرستان امام صادق(ع) شهر قم با حضور داوطلبان برگزار شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم بیان کرد: متقاضیان مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و نیز راهنمایان فرهنگی (ایرانگردی و جهانگردی) در آزمون مذکور حضور داشتند.   

او همچنین با تأکید بر اهمیت آموزش در بخش گردشگری تصریح کرد: مطالعه و آموزش یکی از عوامل مهم در توسعه و رشد صنعت گردشگری است و تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند نقش مؤثری در رشد و توسعه پایدار این صنعت دارد.

شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از قبولی و دریافت مدارک و مجوزهای لازم، مجاز به فعالیت در حوزه‌های تخصصی گردشگری می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این آزمون می‌توانند به معاونت‌ گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در بلوار ۱۵ خرداد، کوچه ۷.۱ مراجعه کنند و یا در قم با تلفن ۳۷۶۰۳۴۲۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

آزمون جامع هماهنگ دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071400986
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha