هر ۳ دقیقه یک مأموریت پلیسی در کهگیلویه و بویراحمد شکل می‌گیرد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس روزانه بالای ۴۹۰ مأموریت انجام می‌دهد که به‌طور میانگین در هر سه دقیقه یک مأموریت پلیسی در سطح استان شکل می‌گیرد و این خود کار بسیار سنگین و طاقت‌فرسایی است اما نیروهای انتظامی باروحیه خدمتگزاری باجان دل و رضای خاطر مردم و آسایش روحی و روانی آنها حضور دارند.

به گزارش میراث‌آریا، سردار کیقباد مصطفایی امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در یاسوج، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون جرم سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرقت مسلحانه ۴۵ درصد سرقت به عنف ۴۴ درصد و سرقت از مغازه ۲۱ درصد کاهش داشته است که در تمامی موضوعات سرقت وضعیت بهتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

او از افزایش ۱۴ درصدی آمار کشفیات سرقت‌ها خبر داد و گفت: ۴۵ درصد اموال مسروقه به دست افراد رسیده است.

سردار مصطفایی تصریح کرد: قتل نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است و تمامی وقوعات قتل کشف و قاتلین به چنگال عدالت سپرده شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۵۰ درصدی شرارت‌ها خبر داد و افزود: آمار شرارت از ۲۶ مورد به ۱۲ مورد کاهش‌یافته است، کاهش شرارت‌ها بیانگر همراهی مردم با پلیس و انجام خوب وظایف پلیس است.

او گفت: ۲ هزار و ۵۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری کشف و ضبط‌شده است.

سردار مصطفایی بیان کرد: ۹۶۰ سارق در این مدت دستگیر شدند و ۴۷ درصد افزایش دستگیری سارقان داشته ایم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نزاع فردی ۱۲ درصد افزایش وقوع داشته است، نزاع دسته‌جمعی که همواره نگران‌کننده بود ۵ درصد کاهشی بوده، درحالی‌که روند هشت‌ساله را در کاهش نزاع دسته‌جمعی شاهد هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501079
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha