تور بازدید سالمندان از محوطه‌های تاریخی کرمانشاه برگزار شد

تور بازدید تعدادی از سالمندان از محوطه‌های تاریخی استان کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فردین زارعی گفت: به مناسبت هفته سالمندان و تقارن با هفته گردشگری و طبق برنامه‌ریزی قبلی و با هماهنگی مدیران پایگاه‌های بیستون و معبد آناهیتا بازدید رایگان سالمندان از محوطه‌های تاریخی استان کرمانشاه انجام شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته سالمندان و لزوم حفظ کرامت این عزیزان با هماهنگی‌های به عمل آمده تور تفریحی با حضور تعدادی از این عزیزان به همراه خانواده برای بازدید از آثار باستانی برگزار شد.

او تصریح کرد: در این تور یک روزه از مجموعه جهانی بیستون و معبد آناهیتای کنگاور بازدید شد. برگزاری تورهای موضوعی برای جوامع هدف خاص از جمله برنامه‌های این اداره برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری شهرستان کرمانشاه است.

زارعی حضور رایگان این افراد از گروه‌های مددجو ضمن ارج گذاشتن به این عزیزان فرصتی برای دیده شدن بهتر مجموعه‌های تاریخی به عنوان یک اقدام فرهنگی و اجتماعی ارزشمند است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: در برنامه‌های آینده با توجه به مناسبت‌های تقویمی سعی خواهیم کرد برنامه بازدید گروه‌های مختلف را فراهم کنیم.

استان کرمانشاه با ۴۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی شناسایی شده که بیش از ۲۲۰۰ مورد آن به ثبت ملی رسیده است از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501113
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha