عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فراهم شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری کانون به مناسبت هفته ملی کودک از کودکان و نوجوانان خواست تا فرصت ۲ روزه عضویت رایگان در این مراکز را از دست ندهند.

به‌گزارش میراث‌آریا، سیدجلیل میرعظیمی گفت: کودکان و نوجوانان گیلان می‌توانند ۱۷ و ۱۸ مهرماه از طریق آدرس اینترنتی http://kpf.ir با مراجعه به بخش ثبت‌نام با انتخاب یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نزدیک محل سکونت خود، عضو این مراکز شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در گیلان اضافه کرد: به صدا درآمدن زنگ آغاز هفته ملی کودک، حضور برگزیدگان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در خانه‌های فرهنگ، عیادت از کودکان بستری در مراکز درمانی، نشست تخصصی خودشناسی و خداشناسی در کتاب‌های کودک، اجرای برنامه برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، برپایی کارگاه‌های آموزشی و میز خدمت در مصلی‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه از جمله برنامه‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در استان است.

او با اشاره به تداوم اجرای پویش هرکلاس یک کتابخانه به مناسبت هفته ملی کودک در این استان اظهار کرد: طرح هر کلاس، یک کتابخانه با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مانوس‌سازی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب، افزایش گستره‌ مخاطبان و حرکت در مسیر تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به اجرا درآمد.

میرعظیمی، اهدای کارت کانون‌ یاری به اعضای کانون‌ یار را از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در گیلان نام برد و افزود: دانش‌آموزان به عنوان کانون‌ یار حلقه ارتباط میان کانون و مدرسه هستند. تشویق هم‌کلاسی‌ها به حضور در مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری و آگاهی رسانی به دانش‌آموزان درباره فعالیت‌های کانون از وظایف اعضای کانون یار در مدارس است.

۱۴ تا ۲۰ مهرماه هفته ملی کودک نام‌گذاری شده است. «برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر»، «برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر»، «برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر»، «برای شنیده‌شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر»، «برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر»، «برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر» و «برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر» روز شمار هفته ملی کودک است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601172
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha