دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با فرمانده انتظامی استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به مناسبت هفته انتظامی با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

به گزارش میراث آریا، صبح امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به همراه معاونان و روسای تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

حسن محمدی ادیب در این دیدار گفت: حوزه متنوع ماموریتی اداره کل میراث‌فرهنگی با تامین نظم و امنیت و ماموریت‌های فراجا ارتباطی مستقیم دارد که همکاری نیروی انتظامی در این راستا برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ضمن تبریک هفته انتظامی از زحمات تمام کارکنان و نیروهای فراجای استان قدردانی می‌کنم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: استان اردبیل به عنوان یک استان گردشگری و با بیش از ۲ هزار اثر تاریخی شناسایی شده ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که تامین امنیت در راستای توسعه گردشگری و پاسداری از آثار فرهنگی با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی ممکن می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: استان اردبیل یک استان گردشگرپذیر است و ما براساس وظایف محوله آماده هرگونه همکاری در راستای حفظ نظم و امنیت و تضمین آسایش گردشگران و اهالی استان هستیم.

سردار جواد تقوی افزود: همچنین مقابله با فعالیت‌های غیرمجاز در حوزه‌های مرتبط با گردشگری یکی از هدف‌های مشترک نیروی انتظامی و مجموعه میراث‌فرهنگی است که در این مورد نیز درخواست داریم اطلاعات مربوط در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد.

در انتهای این دیدار از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری از فرماندهی انتظامی استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601194
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha