نقاشی جاذبه‌های گردشگری روستایی توسط دانش‌آموزان حصارحسن بیک به مناسبت روز ملی روستا

همزمان با ۱۵ مهر، روز ملی روستا و عشایر، دانش‌آموزان دبستانی روستای حصارحسن بیک ورامین با برگزاری یک مسابقه نقاشی، جاذبه‌های گردشگری روستایی این شهرستان را به تصویر کشیدند.

به گزارش میراث آریا، محمدرضا تاجیک اعلام کرد: به مناسبت ۱۵ مهر، روز ملی روستا و عشایر، دانش‌آموزان دبستانی روستای حصارحسن بیک با برگزاری یک دوره مسابقه نقاشی، جاذبه‌های گردشگری روستایی شهرستان ورامین را نقاشی کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ورامین ادامه داد: این مسابقه به همت اداره میراث‌فرهنگی ورامین و با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی آسمانه در محل دبستان شهید سید هاشم میرمحمدی روستای حصارحسن بیک از توابع بخش جوادآباد برگزار شد. در این رویداد، دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم دبستان با خلاقیت‌های خود، جاذبه‌های گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی روستایی شهرستان را با راهنمایی معلمان خود با مداد رنگی، آبرنگ و ماژیک به تصویر کشیدند.

او همچنین اظهار کرد: در پایان این مسابقه، نقاشی‌های برتر با داوری فرزانه غلامحسین‌نژاد از اساتید هنرهای تجسمی انتخاب و با حضور فتانه تلک‌آبادی، مدیر دبستان، به 6 دانش‌آموز دختر و پسر خالق نقاشی‌های منتخب، هدایای صنایع‌دستی شیشه و آبگینه اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601221
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha