نمایشگاه فرهنگ و هنر ایرانی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران با همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، میزبان نمایشگاه متنوعی از فرهنگ و هنر ایرانی برای عموم مردم خواهد بود.

به گزارش میراث آریا، احسان دهقانی از برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر ایرانی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خبرداد و گفت:‌ این نمایشگاه شامل برنامه‌های متنوعی برای تمامی سلیقه‌ها است. در بخش «طعم‌های اصیل ایرانی»، جشنواره‌ای از آش ایرانی و خوراکی‌های نوستالژیک برای علاقه‌مندان به غذاهای سنتی برپا خواهد شد. همچنین در بخش «بازگشت به گذشته»، جشنواره اقوام با نمایش فرهنگ‌های گوناگون ایرانی برگزار می‌شود.

معاون صنایع دستی استان تهران اظهار داشت: در بخش «هنر و فرهنگ»، هنرمندان برجسته صنایع دستی حضور خواهند داشت و نمایشگاه عکسی از تهران قدیم و جدید برای علاقه‌مندان به هنر عکاسی برپا می‌شود.همچنین، بازدیدکنندگان می‌توانند در بخش «تجربه زندگی عشایری» از نزدیک با فرهنگ و زندگی عشایری آشنا شوند و سیاه‌چادرهای عشایری به همراه موسیقی اقوام ایرانی را تجربه کنند.

گفتنی است این نمایشگاه تا تاریخ ۲۰ مهرماه در میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، بعد از بلوار دادمان، سمت راست خروجی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، میدان مشاهیر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601223
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha