حفاظت از میراث‌فرهنگی وظیفه همگانی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در آئین تجلیل از فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان و هم‌زمان با پاسداشت هفته نیروی انتظامی، حفاظت از میراث‌فرهنگی را وظیفه همگانی عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر کرم‌زاده گفت: استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی و درحالی‌که سالانه مقصد میلیون‌ها نفر گردشگر است، از اهمیت ویژه‌ای در حفاظت از میراث‌فرهنگی و حفاظت از امنیت گردشگران برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: تمامی کارکنان خدوم یگان حفاظت تلاش خود را صادقانه به کار می‌بندند تا از میراث ارزشمند این ملت بزرگ حفاظت کنند، لکن معتقدم با توجه به وجود بیش از یک‌میلیون جاذبه فرهنگی و تاریخی در کشور، وظیفه همگان است تا با عزمی جدی از میراث هویتی این سرزمین دفاع کنند.

او افزود: خوشبختانه در طی سال‌های گذشته همگرایی مناسبی میان نیروی انتظامی و این اداره‌کل در حوزه حفاظت از آثار تاریخی و همچنین مبارزه با سوداگران میراث‌فرهنگی رقم خورده که جای بسی خرسندی است.

در پایان این نشست، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از زحمات علی قربان پور فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان به‌پاس خدمات این یگان در این حوزه در طی شش ماه اول سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با پاسداشت هفته نیروی انتظامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071801320
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha