مدیر جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد معارفه شد

مراسم تودیع «سیدحسین علوی» و معارفه «سیدمحسن میر» مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا، مراسم تودیع سیدحسین علوی مدیر سابق مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد و معارفه سیدمحسن میر با حضور هادی میرزایی، مدیرکل موزه‌ها، سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رؤسا و امنای اموال موزه‌ها و مدیران واحدهای مجموعه در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار شد.

هادی میرزایی، مدیرکل موزه‌ها، به عنوان نخستین سخنران این مراسم از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت سیدحسین علوی قدردانی کرد و به معرفی سیدمحسن میر و سوابق ارزشمند او در حوزه‌های مختلف فرهنگی و موزه‌داری پرداخت.

در ادامه سردار حسن مهری، فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به موقعیت مهم مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد و حجم کثیر بازدیدکنندگان این مجموعه در طول سال و ایام ویژه مانند برگزاری کنسرت‌ها اشاره کرد.

سیدمحسن میر، مدیر جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد گفت: فرصتی که مجدد در حوزه مدیریت پایگاه‌های فرهنگی به من محول شده است را بسیار مغتنم می‌دانم.

در پایان مراسم، هادی میرزایی، به نمایندگی از قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور حکم سیدمحسن میر، مدیر مجموعه‌ فرهنگی‌تاریخی سعدآباد را اهدا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071801383
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha