جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی که با موضوع آسیب‌شناسی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد اداره کل در سال 1402 برگزار شد، بر ضرورت رفع نواقص موجود برای بهبود عملکرد و تسهیل فرایندهای انجام کار به خصوص در محور رضایت‌مندی مردم تاکید کرد.

سید جواد موسوی گفت: تسهیل‌گری در ارائه خدمات به مردم از اولویت‌های این اداره کل بوده و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

او با اشاره به این که اداره کل میراث‌فرهنگی در ارزیابی انجام شده در قالب جشنواره شهید رجایی مقام نخست را  در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی در استان کسب کرده است، تصریح کرد: این موفقیت نتیجه تلاش و کوشش همکاران در بخش‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

همچنین منصوره سیاح نماینده سازمان برنامه وبودجه خراسان رضوی نیز با اشاره به رتبه نخست این اداره کل در جشنواه شهید رجایی گفت: روند مدیریت و ارائه خدمت در این اداره کل رو به جلو بوده و رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071901396
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha