تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی در زنجان

معاون گردشگری استان زنجان گفت: میانگین اشغال و تکمیل ظرفیت هتل‌های زنجان در روزهای برگزاری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات نشان می‌دهد که بسیاری از هموطنان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

به گزارش میراث آریا، داود آبیان گفت: با ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در روزهای برگزاری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، خوشبختانه کمبود محل اسکان نداشتیم و مشکلی هم برای اسکان و اقامت گردشگران ایجاد نشد. 

معاون گردشگری استان زنجان افزود: از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه تمامی ظرفیت اسکان اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای مجوز رسمی در شهر زنجان به طور کامل تکمیل شده است.  

آبیان در خصوص نظارت بر روند اقامت مسافران در این ایام نیز گفت: تیم‌های نظارتی به ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت گشت‌های مشترک کار نظارت بر واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری را انجام می‌دهند.  

او ادامه داد: باید با رونق  و توسعه حوزه گردشگری به جهانیان ثابت کنیم ایران کشوری امن است همان‌طور که مردمان ما احساس امنیت می‌کنند و حافظان امنیت هستند گردشگران خارجی هم می‌توانند با احساس امنیت کامل ایران را به عنوان مقصد گردشگری برای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072001471
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha