اداره کل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی رتبه اول جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره‌کل موفق به کسب رتبه نخست گروه علمی، فرهنگی و آموزشی جشنواره شهید رجایی در بین ادارات استانی شد.

به‌گزارش میراث آریا، صبح امروز، ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با محوریت بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار و حسین سپهری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،مسولان قضایی و مدیران ادارات کل آذربایجان غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این ارتباط اظهار کرد: در این جشنواره ۱۸ شاخص اختصاصی و ۵۱ شاخص عمومی این اداره‌کل توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه نخست گروه علمی، فرهنگی و آموزشی جشنواره شهید رجایی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها نتیجه حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی و همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است، ادامه داد: این توفیق در سایه همت و تلاش همه مدیران، معاونان و کارکنان این اداره‌کل به دست امده و لذا امید است در سال جاری نیز بتوانیم بیش از پیش در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی گام برداریم.

او با بیان اینکه در سطح وزارت‌خانه نیز آذربایجان غربی جایگاه خوبی برای خود باز کرده‌ است، افزود: هدایت‌ها، مساعدت‌ها و حمایت‌های وزیر محترم و مدیران ارشد وزارتخانه نیز در این مسیر سرمایه ارزشمندی برای این اداره کل بوده است.

 صفری یادآور شد: یکی از دلایل موفقیت این اداره‌کل این است که اعتبارات عمرانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود هفت برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101585
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha