فعالیت انجمن صنایع‌دستی استان سمنان به‌زودی آغاز می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: فعالیت انجمن صنایع‌دستی استان سمنان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان به‌زودی به طور رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش میراث آریا، سمانه سلطانی‌پور گفت: نخستین جلسه مشورتی انجمن صنایع‌دستی استان سمنان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با حضور جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی استان روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: هدف از ایجاد این انجمن بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت میان‌مدت و بلندمدت برای رشد و توسعه صنایع‌دستی استان سمنان به ویژه در حوزه‌های بازاریابی و فروش و ... است.

او تصریح کرد: از دیگر کارکردهای این انجمن می‌توان به استفاده از ظرفیت هنرمندان و انجمن صنایع‌دستی استان سمنان برای افزایش فعالیت‌های حوزه صنایع‌دستی در استان و استفاده ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برای کمک به هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان اشاره کرد.

سلطانی‌پور گفت: هنرمندان برای عضویت می‌توانند در انجمن صنایع‌دستی استان سمنان تحت نظر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با شماره ۳۱۶۵۱۲۲۰-۰۲۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072201606
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha