دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان با فرمانده فراجا استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

همزمان با ایام هفته نیروی انتظامی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، از خدمات و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میراث آریا، سعید شاهرخی در دیدار با سردار ناصر فرشید ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان در حفظ و حراست از مواریث فرهنگی گفت: میراث‌فرهنگی در تمام وجوه تعریف ارزشمندی بسیاری دارد و عملکرد نیروی انتظامی به عنوان پاسبان و حافظ مواریث‌فرهنگی قابل تقدیر و گرانبها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان افزود: کرمان پهناورترین استان کشور در وسعت خاکی بوده و به واسطه این وسعت جغرافیایی، ابنیه و آثار تاریخی و فرهنگی در استان پراکنده است و ضرورت همکاری نیروی انتظامی با یگان حفاظت این اداره‌کل کاملاً مشهود و مشخص است.

او اظهار کرد: رضایت‌مندی گردشگران داخلی و خارجی از ارائه خدمات پلیس از معیارهای سنجش در خدمت‌رسانی به گردشگران بوده و با تعامل مناسب میان میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی این مهم بهتر فراهم می‌شود.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از تلاش نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در حراست از داشته‌های تاریخی و فرهنگی بیان کرد: در مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان افرادی توانمند از لحاظ حرفه‌ای و دارای علم و دانش در انجام امور در کنار شخصیت بالا از لحاظ فردی تاثیر بسزایی در انجام ماموریت‌های این اداره‌کل در سطح استان دارد.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همیشه در پی تامین آرامش مردم است و تقدیم ۴۵ شهید در کشور و ۷ شهید در استان کرمان طی سال گذشته خود دلیلی بر اهمیت تامین امنیت و آرامش از طرف نیروهای فراجا در سطح کشور و استان است.

فرمانده انتظامی کرمان در پایان گفت: پرسنل نیروی انتظامی جان برکف در صف اول خدمت به مردم حاضرند و در حوزه گردشگران داخلی و خارجی نظر به تفاوت فرهنگ جوامع، با آموزش هدف‌دار تتورگردانان بسیاری از چالش‌ها قابل حل است و از طرفی هماهنگی و اطلاع‌رسانی در حوزه واحدهای انتظامی نیز تسهیل کننده امور گردشگران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072201652
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha