۷۵ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال هزینه شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خلخال از هزینه‌کرد ۷۵ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، علی درویشی گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال به عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در شهرستان خلخال بیش از ۷۵ میلیارد ریال هزینه شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خلخال افزود: ۶۰ میلیارد ریال از اعتبار یاد شده برای آسفالت بخشی از راه گردشگری پاسگاه انتظامی تا چشمه ازناو و ۱۵میلیارد ریال برای راه‌اندازی و ایجاد تاسیسات روشنایی این مسیر از محل اعتبارات گردشگری خلخال هزینه شده است.

او تاکید کرد: با این اعتبارات عملیات تعریض و آسفالت راه دسترسی به منطقه نمونه گردشگری ازناو با آسفالت کامل مسیر پایان یافت و عملیات اجرایی نصب تیرهای برق روشنایی مسیر تفرجگاه ازناو نیز از طریق پیمانکار مجری طرح اجرا شده و به زودی با نصب سیم‌ها و همچنین چراغ‌های روشنایی مسیر، امکان استفاده گردشگران از یک راه مناسب و با امکانات ایمنی بالا فراهم خواهد شد.

درویشی ادامه داد: آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در منطقه نمونه گردشگری ازناو یکی از مطالبات گردشگران و اهالی بود که در این خصوص نیز نصب آنتن بی‌تی‌اس با هدف تقویت امواج تلفن همراه و اینترنت انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403072301682
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha