قدردانی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا، علی‌اکبر علیزاده برمی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان، با اهدای لوح از خدمات و زحمات مجتبی اکبرپور رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

در متن این لوح آمده است:

حوزه میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان پس از سال‌ها فراز و نشیب این روزها شاهد تحولات و اقدامات مثبت و امیدآفرین است.

مرمت و ساماندهی بناها و عمارت های تاریخی، افزایش خانه‌های بوم گردی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های صنایع‌دستی و میراث فرهنگی، راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مرمت و بازسازی موزه تاریخ دامغان با همکاری بخش خصوصی و ارتباط سازنده و مؤثر با دستگاه‌ها و ادارات دیگر در راستای پیشبرد اهداف بخش میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی نمونه‌هایی از اقدامات مثبت و ارزنده جنابعالی و همکارانتان است که آگاهان به کار، به‌خوبی ارزش هر یک از آن‌ها را می‌دانند.

این‌جانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان دامغان به شما برادر پرتلاش، متخصص و خستگی‌ناپذیر، تبریک گفته و سپاسگزاری می‌کنم.

ان‌شاء‌الله در پناه حضرت ولی‌عصر (عج) موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072301709
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha