بسیج، پشتوانه امنیت کشور

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز گفت: در شرایط حساس کنونی، بسیج آمده است که پشتوانه انقلاب و امنیت کشورمان باشد.

به گزارش میراث‌آریا، نشست هم اندیشی در حوزه مسائل سیاسی، نظامی کشور با توجه به تحرکات و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه، روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳، با حضور سرهنگ پاسدار احسان علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، فرمانده بسیج و اعضای شورای پایگاه بسیج اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان البرز برگزار شد. 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز در این نشست با اشاره به اینکه بسیج دارای بیش از چهار دهه حیات طیبه است که در سختی‌ها و مشکلات موجودیت پررنگ دارد، عنوان کرد: نیروهای مخلص بسیج فعالیت هایی را انجام می‌دهند که کمتر کسی می‌خواهد انجام بدهد و در هر عرصه‌ای که وارد شده، سربلند بود.

او با اشاره به گسترش بسیج در چند دهه اخیر گفت: بسیجی بودن صرفا به لباس نیست هر کسی که قلبش برای این انقلاب می‌تپد بسیجی است. هر فردی با هر نوع دیدگاه و تفکر که از جان برای دفاع از اندیشه و مکتب انقلاب تلاش می‌کند، بسیجی است‌. 

به گفته سرهنگ پاسدار علیزاده دشمنان در هر فرصتی سعی در کاهش پشتوانه اجتماعی مردم دارند و ما در بسیج آمده‌ایم که پشتوانه انقلاب و امنیت کشورمان باشیم. 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز افزود: در دنیایی که زور در حال حکمفرمایی است و جنگ‌های اخیر و شرایط خاورمیانه نشان می‌دهد که دشمن به دنبال تغییرات معنی دار در منطقه است، بسیج باید هوشیارتر وآماده‌تر از همیشه باشد.

در این جلسه مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان البرز اعلام کرد: بسیج این اداره‌ کل به عنوان جزئی کوچک از ایران بزرگ، آمادگی لازم برای دفاع از کشور را دارد و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کند. 

در پایان احکام برخی از اعضای شورای پایگاه بسیج اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز اعطا شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403072401757
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha