توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار قرار دارد

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی گفت: توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار بنیاد نخبگان قرار دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فرهاد شیرینی در جلسه بررسی مشکلات حوزه کشاورزی گیلان در رشت که روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: تغییر وضعیت معضلات به مشکلات و عارضه‌یابی و ارائه راهکار و رفع آن‌ها در دستور کار بنیاد نخبگان است.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با اشاره به ۲ طرح شهید بهشتی و هیئت اندیشه‌ورز این نهاد بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و دانشگاهی گیلان در اولویت است.

او با تاکید بر لزوم ارتباط ۲ سویه علم و عمل در بنیاد نخبگان اضافه کرد: تعامل و هم‌سویی متخصصان دانشگاهی و جامعه نخبگان با دیگر دستگاه‌ها منجر به حل مشکلات می‌شود.

شیرینی با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت اندیشه‌ورز بنیاد نخبگان افزود: آسیب‌ها، باید و نبایدها و راهکارهای حل مشکلات در هیأت اندیشه ورز مورد بحث گذاشته می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان در سطوح مختلف گفت: شناسایی، تشخیص درست و ارائه راهکار مناسب در حل مسئله نقش بسزایی دارد که از جامعه نخبگانی انتظار می‌رود. تقویت تولید، بازاریابی و بازارشناسی برای محصولات کیوی در گیلان مورد توجه است.

به گفته او، توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریا محور در دستور کار بنیاد نخبگان گیلان قرار دارد.

شیرینی با اشاره به اینکه نسبت به حل مشکلات استان دغدغه‌مندیم، اظهار کرد: ارائه راهکار برای حل مشکلات گیلان از وظایف مهم بنیاد نخبگان است.

توسعه با نخبگان اتفاق می‌افتد

محمد رضا خالدیان، دبیر هیئت اندیش‌ورز بنیاد نخبگان گیلان هم در این نشست گفت: احصای مشکلات و یافتن راه حل مناسب و زودبازده در گیلان اهمیت دارد.

دبیر هیئت اندیش‌ورز بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه توسعه‌مندی با نخبگان اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: برای توسعه گیلان روی کمک همه نخبگان و دانشگاهیان حساب باز کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072401769
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha