حضور ۳۰ صنعتگر از خوزستان در نمایشگاه ملی گل و گیاه و صنایع‌دستی اهواز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز با بیان این‌که نمایشگاه ملی گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع‌دستی از ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در اهواز آغاز به کار خواهد کرد گفت: ۳۰ هنرمند صنایع‌دستی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان برای حضور در این نمایشگاه معرفی شده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا، زهره پرویزی اظهار کرد: این نمایشگاه باحضور تولیدکنندگان و فعالان حوزه‌های یادشده از پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه تا دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان (اهواز) میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز ادامه داد: ۳۰ هنرمند صنایع‌دستی خوزستان در رشته‌های زیورآلات سنتی، سفال لعاب‌دار و سرامیک، البسه محلی اقوام، صنایع‌ چوبی، صنایع چرم، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، صنایع دریائی، حصیربافی، کپوبافی و فیروزه‌کوبی با همکاری معاونت صنایع‌دستی استان محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

او افزود: ایجاد رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین دستاوردها و تبادل اطلاعات و تجربیات توسط فعالان این حوزه‌ها از جمله اهداف این موضوع نمایشگاهی است.

پرویزی با اشاره به تأثیرگذاری نمایشگاه‌ها در اقتصاد جوامع، نمایشگاه‌ها را از بهترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها عرضه دستاوردها و محصولات است.

او یادآور شد: علاقمندان به بازدید از نمایشگاه ملی گل و گیاه و صنایع‌دستی اهواز می‌توانند در بازه زمانی پیش‌گفته همه روزه از ساعت ۱۶:۳۰ به دو سالن خلیج‌فارس و خرمشهر مراجعه و از محصولات نمایشگاه به‌ویژه تولیدات صنایع‌دستی دیدن کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501879
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha