چالش‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی بررسی شد/ تمرکز بر توسعه زیرساخت‌ها و رفع موانع

جلسه‌ای با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سرمایه‌گذاران و تشکل‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی برگزار شد و در این نشست، به مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری پرداخته و راهکارهایی برای رفع موانع و تقویت بخش گردشگری ارائه شد.

به گزارش میراث‌آریا، روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳، نشستی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سرمایه‌گذاران و تشکل‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی برگزار شد. این جلسه با همراهی معاون گردشگری، معاون صنایع‌دستی، معاون امور مجلس و مشاور وزیر به‌منظور بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های گردشگری استان تشکیل شد.

در جریان این نشست، سرمایه‌گذاران و نمایندگان تشکل‌های گردشگری به بیان چالش‌ها و موانع موجود در روند توسعه زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی پرداختند. پس از بررسی این مسائل، بر اهمیت رفع موانع موجود و تقویت زیرساخت‌ها تأکید شده و به حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران و تشکل‌ها به‌عنوان راهکاری برای توسعه پایدار گردشگری و جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی از مهم‌ترین اهداف پیش‌روی گردشگری استان عنوان شد.

در ادامه جلسه، برنامه‌هایی برای ارتقاء سطح سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت زیرساخت‌های گردشگری در سال‌های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا آذربایجان‌شرقی به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور تقویت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072601883
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha