برگزاری جشنواره آثار برتر رسانه‌ای همزمان با اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری تبریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره آثار برتر رسانه‌ای در یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در محورهای مختلف از جمله تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس و فیلم خبر داد.

به گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده، امروز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ گفت: جشنواره آثار برتر رسانه‌ای در یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز با هدف تشویق و ارتقاء سطح فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با این نمایشگاه در پنج محور اصلی تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس و فیلم برگزار خواهد شد. محورهای این جشنواره شامل موضوعات مرتبط با نمایشگاه، تبریزگردی و ظرفیت‌های گردشگری استان خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با ارسال آثاری مرتبط با یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز، از جمله نشست‌ها و هم‌اندیشی‌های مرتبط تا افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه داشته در این جشنواره شرکت کنند.

او افزود: خبرنگاران محلی، داخلی و خارجی می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ روز پس از پایان نمایشگاه، یعنی سه‌شنبه ۸ آبان‌ماه، از طریق پیامرسان‌های ایتا، تلگرام یا بله به شماره تلفن ۰۹۹۹۱۵۵۰۵۱۰ ارسال کنند.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: برای نفرات برتر در هر محور جوایز نقدی در نظر گرفته شده است. به نفر اول مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072802019
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha