دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در حوزه صنایع‌دستی عمل کنند/ پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی در حوزه صنایع‌دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم.

سالار مرادی در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان که با هدف آموزش و توانمندسازی ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه در خانه کُرد سنندج برپا شد، اظهار کرد: در دیدار با کارآفرینان استان، مشکلاتی از جمله فضای نامناسب کارگاهی، عدم پرداخت تسهیلات توسط دستگاه‌های اجرایی متولی و مشکل حوزه ارزی محصولات و فروش آن مطرح شد.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات عمل کنند و افزود: فضای مناسب کارگاهی کوچک در نظر گرفته‌ایم که سعی می‌کنیم امسال این فضاها در اختیار کارآفرینان گذاشته شود.

او بر تلاش برای پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان تاکید کرد و یاداور شد: در بحث فروش و بازاریابی برخی محصولات باید دنبال صادرات باشیم، به ویژه محصولاتی که شاید بازار داخلی برای آنها پاسخگو نباشد.

نمایشگاه ویژه جوانان علاقمند به تجارت، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای تولیدی در ۳۲ غرفه تا ۳۰ مهرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072902034
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha