صدور ۸ موافقت اصولی برای پروژه‌های گردشگری کردکوی گلستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی در غرب استان گلستان از صدور هشت موافقت اصولی برای ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد طه عسگری روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۲ پروژه گردشگری این شهرستان، گفت: از ابتدای سال جای تا پایان شهریورماه تعداد هشت موافقت اصولی برای ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری بااعتبار بیش از هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال در کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری استان صادر شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی بابیان این‌که از این هشت فقره موافقت‌نامه اصولی، یک مورد طرح توسعه‌ای و هفت طرح احداثی بوده است، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل چهار اقامتگاه بوم‌گردی، یک مرکز تفریحی و سرگرمی، دو مجتمع گردشگری و یک مهمان‌پذیر است.

او بابیان این‌که ایجاد این تأسیسات گردشگری در کردکوی منجر به ایجاد اشتغال برای ۱۴۷ نفر خواهد شد، افزود: گردشگری یکی از مقولات مهم در بحث اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی است و توجه به این بخش می‌تواند کمک شایانی به بهبود وضعیت ایجاد اشتغال کند.

عسگری همچنین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با کمک بخش خصوصی هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی این طرح‌ها در سطح شهرستان آغاز شود تا هر چه زودتر به بخش عملیاتی تأسیسات زیرساختی حوزه گردشگری کردکوی افزوده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403073002101
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha