حضور راهنمایان گردشگری و صنعتگران زنجانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تبریز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از حضور راهنمایان گردشگری و صنعتگران زنجانی با رشته‌های شاخص استان درنمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی تبریز خبر داد. 

به گزارش میراث آریا، داریوش نادری گفت: نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی تبریز محلی مناسب برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های بی‌نظیر استان‌های بود که راهنمایان گردشگری و ۵ صنعتگر زنجانی درنمایشگاه بین المللی با ارائه محصولات ملیله، چاقو، مس و قلمزنی حضور داشتند. 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: عرضه و ارایه آثار محصولات صنعتگران و اقلام فرهنگی، معرفی صنایع‌دستی استان به عنوان هنر با قابلیت ایجاد اشتغال و جذب گردشگران داخلی و خارجی، توسعه بازارهای داخلی و دستیابی به بازارهای خارجی و ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای شناخت خلاقیت‌ها و تبادل آخرین دستاوردها و تجربیات علمی از اهداف شرکت در این نمایشگاه به شمار می‌رود. 

او گفت: تبلیغات و بازاریابی ۲ مشکل و چالش عمده در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کشور است که برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند تسهیل‌گر باشد. 

سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تبریز طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080100031
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha