برگزاری نشست‌های تخصصی دانش‌آموزی با محوریت نماز در شهرستان ری

نشست هم‌اندیشی با رویکرد عفاف، حجاب و نماز ویژه دانش‌آموزان نمونه و فعالین فرهنگی مدارس شهرستان‌های ری، کهریزک و فشافویه، به همت اداره میراث‌فرهنگی و همکاری آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز استان‌تهران، برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا، نوروز تقی‌پور، اعلام کرد: نشست‌های تخصصی با محوریت نماز و رویکرد عفاف و حجاب، ویژه دانش‌آموزان نمونه و فعال فرهنگی مدارس شهرستان های ری، کهریزک و فشافویه در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن مرکز آموزشی کارخانه سیمان ری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری، ادامه داد: در این نشست‌ها، دانش‌آموزان منتخب که در مقطع تحصیلی دوره دوم دبیرستان مشغول به تحصیل و از فعالین فرهنگی و تأثیرگذار در مدارس بودند، به بررسی مسائل و معضلات جامعه امروزی و تأثیر آن‌ها بر اهمیت نماز پرداختند و به طرح شبهات و دغدغه‌های خود در این زمینه اقدام کردند.

او افزود: این نشست‌ها با هدف ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در زمینه اهمیت نماز و ارزش‌های دینی برگزار شده و تعامل با فعالین فرهنگی مدارس نقش مؤثری در تقویت این مفاهیم خواهد داشت.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: پس از اتمام این نشست‌ها، دانش‌آموزان از اثر تاریخی برج طغرل و سایر اماکن و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان ری به صورت طرح حمایتی بازدید رایگان کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080100071
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha