اتفاقی نو در میراث‌فرهنگی کرمان/ اعتبار خرید تجهیزات میراث‌فرهنگی کرمان افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: این اداره‌کل در تازه‌ترین اقدام اعتبارات متناسب و قابل قبولی را برای خرید تجهیزات یگان و ادارای این اداره‌کل در سطح استان در نظر گرفته تا ضمن پر کردن خلاهای این اداره‌کل جایگاه شایسته میراث‌فرهنگی کرمان نیز ارتقا یابد.

به گزارش میراث آریا، محمدعلی شریفی گفت: یگان حفاظت میراث فرهنگی به‌عنوان مهم‌ترین ارگانی که حفاظت از میراث‌فرهنگی کشور را برعهده دارد باید از جایگاه شایسته برخوردار بوده و رفع مسائل و مشکلات آن اولویت ادارات میراث‌فرهنگی کشور باشد، این درحالی است که علی‌رغم اهمیت و سختی وظایف، یگان حفاظت میراث‌فرهنگی با مسائل و مشکلاتی مواجه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع میراث‌فرهنگی کرمان افزود: مهم‌ترین مسائل و مشکلات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی عبارتند از مسائل مرتبط با ساختار سازمانی یگان، مسائل مرتبط با تجهیزات سازمانی یگان و مسائل مرتبط خرید تجهیزات و خرید لباس است که خوشبختانه اداره‌کل میراث‌فرهنگی با در نظر گرفتن این مسائل اعتبار مناسبی را در خصوص خرید تجهیزات و خرید لباس تخصیص داده است.

او بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴میلیارد ریال به این موضوع اختصاص داده شده است که ۱۱میلیارد ریال آن خرید تجهیزاتی همچون پتو، یخچال، قالی، وسایل سرمایشی و گرمایشی و ... ۳میلیارد ریال نیز برای خرید لباس بوده با این تفاوت که امسال میزان اعتبار افزایش داشته و اقلام ذکر شده برای اولین بار خریداری شده است.

شریفی در ادامه به خرید تجهیزات اداری برای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌های استان کرمان با اعتبار بیش از ۵۰میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این تجهیزات از محل اعتبارات ملی و استانی تهیه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع میراث‌فرهنگی کرمان در پایان خاطرنشان کرد: محیط کار یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد کارکنان است. یک محیط کار مناسب و ایده‌آل می‌تواند به افزایش تمرکز و بهره‌وری کارکنان کمک کند، ابزارهای اداری یکی از اجزای مهم محیط کار است که نقش مهمی در بهبود آن ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080200101
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha