دوره‌ آموزشی توانمندسازی تاسیسات گردشگری برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری دوره‌ آموزشی توانمندسازی تاسیسات گردشگری توسط موسسه‌ همای جاده‌ ابریشم در اکوپارک نیروگاه خورشیدی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، دوره‌ آموزشی توانمندسازی تاسیسات گردشگری روز سه‌شنبه یکم آبان‌ماه ۱۴۰۳، توسط موسسه‌ همای جاده‌ ابریشم در اکوپارک نیروگاه خورشیدی و اداره‌ برق شهرستان اراک برگزار شد. هدف از این دوره، ارتقای سطح دانش و توانمندی‌های مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری در زمینه‌ مدیریت سبز، مدیریت انرژی و انرژی هوشمند است.

 مسعود فرخی در حاشیه این دوره آموزشی گفت: این دوره‌ آموزشی با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی و با حضور ناظر اداره‌کل برگزار شد. 

معاون گردشگری استان مرکزی افزود: در این دوره، شرکت‌کنندگان با مفاهیم و تکنیک‌های مرتبط با مدیریت انرژی و همچنین آشنایی با نیروگاه خورشیدی آشنا شدند. این آموزش‌ها به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها در تاسیسات گردشگری ارائه شد و می‌تواند به بهبود عملکرد این تاسیسات کمک شایانی کند.

او ادامه داد: برگزاری چنین دوره‌هایی نشان‌دهنده‌ی اهمیت توجه به مباحث زیست‌محیطی و انرژی‌های تجدیدپذیر در صنعت گردشگری است. امیدواریم با ادامه‌ این برنامه‌ها، شاهد رشد و توسعه‌ پایدار در این حوزه باشیم.

فرخی عنوان کرد: موسسه‌ همای جاده‌ ابریشم با برگزاری این دوره‌ها، نقش مهمی در توانمندسازی فعالان گردشگری ایفا می‌کند و ما از این اقدام استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080200121
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha