تشکیل کارگروه صنایع‌دستی در هرمزگان

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از تشکیل کارگروه صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، اولین کارگروه صنایع‌دستی روز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ با حضور معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی، دفتر امور روستایی و شوارها، دفتر امور زنان و خانواده استانداری، زندان‌های استان، بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری بندرعباس، جهاد دانشگاهی و کمیته امداد برگزار شد.

ساناز رمجی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: این کمیته و کارگروه باهدف ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای حمایت از فعالیت‌های صنایع‌دستی در حوزه‌های مختلف اعم از آموزش، تولید، فروش و ... برگزار شد.

او با اشاره به اینکه با تشکیل این کارگروه فعالیت‌های صنایع‌دستی استان هدفمند می‌شود، اظهار کرد: یعنی دستگاه‌هایی که در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند گزارش فعالیت‌های خود را باید به کارگروه ارائه دهند تا همه فعالیت‌ها به‌صورت متمرکز و با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برگزار شود.

رمجی افزود: تشکیل این کارگروه به اشتغال پایدار و رفع مشکلات صنایع دستی در دستگاه های مختلف کمک خواهد کرد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بیان کرد: به‌زودی یک دستورالعمل برای این کارگروه طراحی می‌شود که برای اعضا مشخص و ابلاغ می‌شود.

او تأکید کرد: سعی داریم در آینده بخش های خصوصی، نهادها و سازمانهای دیگر را نیز به این کمیته و کارگروه اضافه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080200143
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha