گردشگری بدون حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی رشد نمی‌کند/ اقتصاد دریامحور تکیه‌گاه قابل اعتماد توسعه مازندران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه راهبردی اقتصادی مازندران باید با محوریت اقتصاد دریا پایه باهدف ایجاد اشتغال پایدار تهیه شود.

عبدالوحید فیاضی در حاشیه نشست هم‌اندیشی فعالان گردشگری که در مجتمع گردشگری سیمرغ در محمودآباد برگزار شد در گفت‌وگو با میراث‌آریا با اشاره به اینکه دغدغه گردشگری مهمترین برنامه کاری ام است، گفت: مازندران، گیلان و گلستان نیازمند توسعه گردشگری است و امروز قطعا باید به این مقصد و هدف برسیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که اقتصاد ما چند وجهی است و یکی از وجوه مهم آن گردشگری است، افزود: زمانی که صحبت از گردشگری می‌کنیم صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی را باید در نظر داشته باشیم و برنامه‌ریزی هایمان بر اساس توجه به آن باشد. 

او تصریح کرد: ما آثار تاریخی بسیار ارزشمندی داریم که می‌توانیم از آن بهره‌برداری کنیم اما به سادگی از کنار آن می‌گذریم.

فیاضی با اشاره به اینکه در حوزه صنایع‌دستی نیازمند رشد ویژه هنرمندان در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی هستیم، بیان کرد: این سرزمین ظرفیت‌های فراوانی دارد برای برخورداری از تمام امکانات برای گردشگری و توسعه آن و هر خطه آن پر از تاسیسات موفق در حوزه گردشگری است و وظیفه ما نیز حمایت از آنهاست. 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دغدغه امروز تمام مراجعان به دفتر کاری‌ام اشتغال است و قطعا با تسهیل حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران می‌توان این دغدغه را به خوبی حل کرد.

او با بیان این مطلب که اقتصاد دریا محور بیشترین برنامه را می‌تواند در مازندران داشته باشد، گفت: از ساحل و دریا چه استفاده‌ای کرده‌ایم و واقعا باید با کار قوی دیگران را تشویق کنیم تا در این بخش توسعه را شاهد باشیم. 

فیاضی گفت: راه و زیرساخت‌های ما بی‌نهایت مهم است تا بتوان حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080500218
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha