رکورد بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری تبریز با ۱۰۰ هزار بازدیدکننده در یک روز/ ثبت ۳۸۰ هزار بازدید در طول ۴ روز از نمایشگاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، ضمن اشاره به رکوردشکنی بازدید گردشگران از یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تبریز، از استقبال بی‌سابقه ۳۸۰ هزار نفر در طول ۴ روز این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده ضمن اشاره به استقبال گسترده گردشگران از یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی تبریز، گفت: در طول ۴ روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز، بیش از ۳۸۰ هزار بازدیدکننده از این رویداد فرهنگی بازدید کردند که تنها در سومین روز این نمایشگاه ۱۰۰ هزار نفر بازدیدکننده از نمایشگاه دیدن کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۳۵۰ غرفه در فضایی به وسعت ۱۱ هزار متر مسقف و ۱۰۰۰ متر فضای آزاد از ۳۱ استان کشور و ۸ کشور همسایه برگزار شد که ۱۱۷ غرفه به استان آذربایجان‌شرقی متعلق بود.

او افزود: علاوه بر هنرمندان داخلی، آژانس‌داران، هتل‌داران و نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی از کشورهای خارجی و استان‌های مختلف کشور نیز در این نمایشگاه شرکت کردند که نقش مهمی در افزایش تعاملات گردشگری ایفا کردند.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: در حالی که سال گذشته مجموع بازدیدکنندگان به ۱۸۰ هزار نفر می‌رسید امسال این نمایشگاه در به‌عنوان پربازدیدترین رویداد نمایشگاهی استان از ابتدای سال‌جاری با ۳۸۰ هزار بازدیدکننده افزایش ۱۱۱ درصدی را نسبت به سال‌ گذشته داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080500241
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha