مسئله اصلی ما مقابله با ایران‌هراسی و توسعه زیرساخت‌ها است/ تصویر ایران امن باید به دنیا معرفی شود

سیدرضا صالحی‌امیری با اشاره به اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به‌منظور رونق صنعت گردشگری و جذب هرچه بیشتر گردشگر، مقابله با ایران‌هراسی مسئله اصلی ما است.

به گزارش میراث‌آریا, سیدرضا صالحی امیری در دومین جلسه شورای راهبردی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که با حضور اعضای این شورا، عصر امروز دوشنبه ۷ آبان در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: در شرایط فعلی منطقه، باید برنامه‌ریزی برای برون‌رفت از این فضا را بررسی و راهکارها را شناسایی کنیم.

او با قدردانی از تشریک مساعی و حضور اعضای شورای راهبردی در جلسات این شورا، اظهار کرد: بحث ما در شورای راهبردی درباره مسائلی است که حلش از توان یک فرد خارج است و باید با هم فکری موانع را حل کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این که باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم، اضافه کرد: مسئله اصلی ما مقابله با ایران‌هراسی است.  باید تصویر ایران امن به دنیا باید مخابره شود.

او با اشاره به نقش حمایتی دولت و مجلس از این وزارتخانه اشاره و خاطرنشان کرد: لایحه شرح وظایف وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مجلس در حال تصویب است، در این میان ما باید ساختار را اصلاح کنیم و در شورای راهبردی در این خصوص باید بازنگری‌هایی داشته باشیم و ساختار این وزارتخانه باید متناسب با ماموریت‌های آن بازنگری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080700439
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha