بهگزارش میراثآریا، دوره آموزشی بازاریابی و فروش ویژه فعالین صنایعدستی یزد روز گذشته ۱۶ آبان ماه با حضور فعالان صنایعدستی آغاز شد.
هدف از برگزاری این دوره یادگیری تکنیکهای گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B۲B، نقش مهم ارتباطات و اعتمادسازی در بازارهای B۲B، فروش و تبلیغات به روش B۲B، تکنیکهای ورود به بازارهای B۲B و بازاریابی و فروش سازمانی است.
بازاریابی رابطهمند و توجه به آن در مذاکرات کسبوکار، توصیههای غیرکلامی و مدیریت زبان بدن اثرگذار در مذاکرات با کسبوکار، نحوه و اصول معرفی و پرزنت کردن در جلسات B۲B، توصیهها و اصول کلامی گفتاری و فن بیان در مذاکرات B۲B از مهمترین مباحث مطرحشده در این دوره بود.
دوره آموزشی بازاریابی و فروش ویژه فعالان صنایعدستی یزد توسط اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی و ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد برگزار شده و امروز ۱۷ آبان ماه نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/
نظر شما