بهگزارش میراثآریا، حسین ایزدی بیان کرد: این سمینار آموزشی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار شاغلان صنایعدستی توسط موسسه آموزشی تحت نظارت واحد آموزش صنایعدستی در مازندران برگزار شد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران تکنیکهای تولید محتوا، راهکارهای توسعه بازاریابی، فروش و صادرات صنایعدستی و استراتژیهای رسیدن به موفقیت را از جمله سرفصلهای مطرح شده در این سمینار آموزشی برشمرد.
او با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند و صنعتگر صنایعدستی در این دوره آموزشی، تصریح کرد: مازندران با تنوع رشته و تعدد صنعتگر در حوزه صنایعدستی روبه رو است اما هنوز این صنعت نتوانسته به صورت حرفهای وارد بازار شود و روند فروش و توزیع محصولات به صورت سنتی اداره میشود.
ایزدی با بیان اینکه برپایی نمایشگاهها و بازارچههای صنایعدستی یکی از مهمترین گزینه ارائه این دستساختههای هنری به بازار است، بیان کرد: آشنایی صنعتگران با تکنیکهای مختلف بازاریابی و شیوههای مختلف توزیع و تولید محتوا میتواند حتی بر چگونگی تولید محصول با توجه به سلیقه روز موثر باشد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران بر برندسازی محصولات صنایعدستی تاکید کرد و گفت: استقبال خوب هنرمندان از این آموزشها نشان دهنده تمایل صنعتگران به استفاده از دانشهای نو مطابق با استانداردهای روز صنایعدستی است.
انتهای پیام/
نظر شما