بازدید مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی از همدان

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن حضور در استان همدان با مدیرکل و معاونان میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی همدان گفت‌وگو کرد.

به گزارش میراث‌آریا، علیرضا مسافر طی نشستی که با مدیرکل و معاونان این اداره‌کل برگزار شد، برجلب اعتماد و ایجاد رضایت مردمی با کمک سامانه های نظارتی و خدمات رسان اشاره کرد و گفت: سامانه هایی که امکان ارتباط مستقیم مردم با سازمان را برقرار می کنند در شناسایی نقاط قوت و ضعف، گلوگاه های فساد، تصمیم‌گیری ها و برنامه‌ریزی‌های مدیریت در راستای بهبود شرایط و ارائه خدمات مطلوبتر نقش مهم و بسزایی دارند.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: بازرسی و پاسخگویی به شکایات یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان است که خوشبختانه در اداره‌کل میراث فرهنگی همدان با بررسی های انجام شده این بخش با نگاهی بر مبنای راهنمایی در این مدت فعالیت کرده است.

مسافر تصریح کرد: مدیران، کارکنان و کارشناسان باید احساس کنند که بازرسی و پاسخگویی به شکایات در کنار آن‌هاست و نه در مقابل آن‌ها و به عنوان یک مشاور امین در خدمت همه بخش های سازمان است.

او در ادامه به نقش بازرسی و پاسخگویی به شکایات در رسیدگی به موضوعات مرتبط با ادارات کل استانی اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعات مهمی که این اداره کل به آن توجه داشته است، توجه به مسائل مرتبط با ادارات کل استانی و تعامل با آن هاست و این نشست هم در همین راستا برگزار شده است. وظیفه دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات روشن کردن مسیر و راهنمایی است تا در این مسیر روشن و هموار روند رو به رشد هر دستگاه و سازمان انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403102001200
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha