تشدید نظارت‌ها بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌شرقی/ خط قرمز معاونت گردشگری استان رضایت و شفافیت خدمات است

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح ویژه بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز خبر داد و گفت: رضایت گردشگران و شفافیت در ارائه خدمات، اولویت اصلی ما در این طرح است.

به گزارش میراث‌آریا، علیرضا بایرام‌زاده ضمن اشاره به تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: با هدف بررسی بسته‌های مسافرتی تعریف‌ شده، تشدید پایش و نظارت‌های ویژه از دفاتر خدمات مسافرتی از امروز ۲۴ دی‌ماه در سراسر استان اجرایی خواهد شد. این طرح با هدف اطمینان از صحت عملکرد دفاتر و ارتقای رضایت مراجعان انجام می‌شود.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در این بازدیدها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از لحاظ ارائه قراردادهای داخلی و خارجی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، حضور مسئول فنی و مدیرعامل، و نحوه فعالیت کلی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدامات قانونی از جمله ممانعت از ادامه فعالیت دفاتر خاطی در دستور کار خواهد گرفت.

او افزود: رضایت گردشگران و ارائه خدمات شفاف، خط قرمز معاونت گردشگری است و در این راستا، دفاتر باید تمامی فعالیت‌های خود را با رعایت اصول و استانداردهای تعریف‌شده انجام دهند تا تجربه‌ای مطلوب برای مسافران ایجاد شود.

بایرام‌زاده در خصوص اهمیت بازدیدهای نظارتی گفت: این نظارت‌ها نقش مهمی در حفظ اعتماد مسافران و ارتقای استانداردهای گردشگری ایفا می‌کنند. ارائه خدمات معتبر و شفاف، نه‌تنها امنیت مسافران را افزایش می‌دهد، بلکه به توسعه پایدار گردشگری استان نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403102401390
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha