بهگزارش میراثآریا، فرزاد شریفی گفت: حضور در نمایشگاه یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و شناخت بازارهای جدید و ارزیابی بازارهای موجود و نوعی خود ارزیابی از وضعیت حضور هر مجموعه در بازارهای داخلی و خارجی است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای هر نمایشگاه ارتباطات مؤثر و گسترده و پایداری است که در نمایشگاهها شکل میگیرد و منجر به همکاریهای گسترده و دراز مدت میشود و نیز تفاهم و گفتگوی بینملل و فرهنگها که علاوه بر کمک به رشد صادرات به رونق اقتصاد کشور نیز کمک شایانی خواهد کرد.
شریفی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات متخذه در نظر است در نمایشگاه سال جاری حتیالمقدور تمامی ظرفیتهای مرتبط با صنعت گردشگری استان در قالب یک غرفه متمرکز استان به نمایش گذاشته شود به نحوی که مقامات داخلی و خارجی بازدید کننده از غرفه هر استان بتوانند با تمامی فعالان، تأسیسات و موسسات، سرمایه گذاران و مرتبطان با صنعت گردشگری استان آشنا شوند.
او عنوان کرد: برای حضور در نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالجاری اقداماتی برای معرفی استان از جمله تهیه اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه راهنمای گردشگری استان، ارائه فرصتها و بستههای سرمایهگذاری، تهیه کلیپ معرفی جاذبههای تاریخی، گردشگری و صنایعدستی استان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، معرفی صنایعدستی فاخر و برنددار استان، معرفی زیرساختهای ایجاد شده با تمرکز بومگردیهای استان و همچنین دعوت از فعالان بخش خصوصی برای استان انجام شده است.
شریفی گفت: هجدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
نظر شما