به گزارش میراث آریا، محمد محسنی گفت: بر اساس تصمیمات جدید، بخشداران مناطق گردشگریپذیر میتوانند باهدف ارتقای کیفیت خدمات و مدیریت بهتر سفرها، اقدام به تشکیل ستاد خدمات سفر کنند.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و دبیر ستاد خدمات سفر استان هرمزگان اظهار کرد: ستاد خدمات سفر بخشها که زیر نظر بخشداریها فعالیت خواهد کرد، با هماهنگی دستگاههای اجرایی مختلف، بهویژه در ایام اوج سفرها و تعطیلات، خدمات بهتری به گردشگران ارائه میدهد.
او با اشاره به اینکه مسئولیت نظارت بر عملکرد ستاد بخشها و ایجاد هماهنگی میان نهادهای محلی و ملی بر عهده بخشداران خواهد بود، اظهار کرد: این اقدام در راستای تسهیل ارتباط و همافزایی میان ارگانهای مرتبط با گردشگری و مدیریت خدمات در بخشها، برنامهریزی برای توزیع متعادل گردشگران در ایام تعطیلات و جلوگیری از ازدحام در مناطق خاص و تلاش برای بهبود تجربه سفر از طریق ارائه خدمات منظم و باکیفیت در بخشها انجام میشود.
محسنی افزود: ستادهای خدمات سفر در سطح استان به ریاست استاندار و در سطح شهرستانها به ریاست فرمانداران فعالیت میکنند که این ساختار جدید زمینهساز توسعه گردشگری پایدار و مدیریت بهینه سفرها خواهد بود.
انتهای پیام/
نظر شما