برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌ها و دانش‌های ضروری برای ارائه خدمات به مهمانان برای فعالان گردشگری کرمانشاه

کارگاه آموزشی فرانت آفیس (مهارت‌ها و دانش‌های ضروری برای ارائه خدمات به مهمانان) توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای فعالان تأسیسات گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا مرادی‌بیستونی روز دوشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی فرانت آفیس با اشاره به اینکه فراگیری فرانت آفیس در صنعت هتل‌داری برای ارائه بهتر خدمات به مهمانان ضروری است، گفت: آموزش فرانت آفیس در هتل‌ها شامل مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش‌های ضروری برای ارائه خدمات به مهمانان است. این آموزش‌ها به کارکنان کمک می‌کند تا در بخش پذیرش و خدمات مشتریان به طور مؤثر عمل کنند.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فراگیری فرانت آفیس در بخش‌های مختلف می‌تواند ارائه بهتر خدمات به مهمانان را موجب شود، تصریح کرد: فرانت آفیس شامل آموزش در بخش‌های مختلف مهارت‌های ارتباطی شامل فن‌بیان و آموزش زبان‌های خارجی، آراستگی ظاهری، دانش فنی،  مهارت‌های رفتاری رفتار و وظایف کارکنان هتل‌ها و مدیریت زمان می‌شود.

او افزود: این نکات کلیدی به کارکنان فرانت آفیس کمک می‌کند تا تجربه‌ای مثبت برای مهمانان فراهم کنند و در نتیجه رضایت آن‌ها را جلب کنند.

دوره آموزشی فرانت آفیس با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جامعه هتل‌داران استان کرمانشاه برگزار شد.

در این دوره آموزشی نزدیک به ۱۰۰ نفر از فعالان مجموعه‌های اقامتی استان کرمانشاه شرکت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403111500966
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha