به گزارش میراثآریا، اردشیر درویشی بیان کرد: کمیسیون بدوی رسیدگی به شکایات از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی استان البرز باحضور دو طرف شکایت و اعضای کمیسیون در محل دفتر معاونت گردشگری برگزار شد.
معاون گردشگری و سرمایهگذاری استان البرز افزود: در این جلسه ۲ فقره شکایت واصله از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی استان مورد رسیدگی، بحث و بررسی قرار گرفت.
به گفته او پس از طرح موضوع شکایات، کلیه مدارک و مستندات ارائه شده توسط شاکیان و متشاکیان مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارزیابی کارشناسی بر طبق قوانین و مقررات آرا متناسب صادر شد که تأسیسات گردشگری متعهد و موظف به اجرای مصوبات جلسه هستند.
درویشی در پایان اظهار کرد: مردم میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت از عملکرد تأسیسات و واحدهای گردشگری را در تماس با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ وزارتخانه متبوع در میان بگذارند یا با اداره کل استان تماس بگیرند.
انتهای پیام/
نظر شما