راه اندازی باشگاه مشتریان هتل لاله به ماندگار شدن مشتری کمک می کند

مدیر دفتر توسعه فناوری های نوین و تحول دیجیتال وزارت ارتباطات گفت: امروز باخبر شدم باشگاه مشتریان هتل لاله راه اندازی شده است و همین تعریف مدل های گیمی فای کردن مخاطبان و مشتریان می تواند به ماندگار شدن مخاطبان کمک کند.

حسن میثمی؛ مدیر دفتر توسعه فناوری های نوین و تحول دیجیتال وزارت ارتباطات، امروز در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ضمن بازدید از غرفه شرکت توسعه گردشگری ایران و گفت و گو با معاونان این شرکت، در گفت و گو با روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: مجموعه هتل های لاله و شرکت بالا دستی آن که شرکت توسعه گردشگری ایران است، از شرکت های قدیمی است که در حوزه کاری خود فعالیت های زیادی داشته است.

او افزود: دارایی های هتل های لاله قابلیت گیمی فای کردن مخاطبان را دارد. امروز در بازدید باخبر شدم باشگاه مشتریان هتل لاله راه اندازی شده است و همین تعریف مدل های گیمی فای کردن مخاطبان و مشتریان می تواند به ماندگار شدن مخاطبان  کمک کند و پیشنهادهایی به مشتری ارائه بدهد که او را ماندگار کند و علاقه اش را به مجموعه هتل های لاله افزایش بدهد.

میثمی در پایان بیان کرد: آنچه که می توانم در حیطه تخصص خودم در دفتر فناوری های نوین وزارت ارتباطات پیشنهاد بدهم، این است که مجموعه توسعه گردشگری ایران به سمت تحول دیجیتال و دیجیتالی کردن زنجیره ارزش گردشگری برود؛ از آنجایی که صاحب هتل های متعدد است و در این زمینه پیشرو است، می تواند پیشران نیز باشد و گردشگری را از انتخاب مقصد تا رزرو اقامتگاه و تجربه سفر دیجیتالی کند. ما هم در وزارت ارتباطات حمایت خواهیم کرد و  در این راستا ابزارهایی که در اختیار داریم را در خدمت شرکت توسعه گردشگری ایران قرار بدهیم.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403112602158
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha