شبکه‌سازی و فروش صنایع‌دستی چالش مهم در کشور است

مدیرعامل شرکت نماتا گفت: شبکه‌سازی و فروش محصولات مهمترین چالش همه تولیدکنندگان صنایع دستی در کشور است.

به‌گزارش میراث‌آریا، الهام‌السادات جعفری بیان کرد: شبکه‌سازی، استانداردسازی، ارزش‌گذاری کنترل کیفی و شناسنامه‌دار کردن محصولات را از ویژگی‌های این پلتفرم شرکت «نماتا» است.

مدیرعامل شرکت نماتا افزود: پلتفرم نماتا با هدف توسعه روستایی کار خود را آغاز کرده است چرا که صنایع‌دستی در دل روستاها تولید می‌شود و با فروش و خروج محصولات روستایی به داخل و خارج کشور، عواید آن به روستا برمی‌گردد.

او یادآور شد: این پلتفرم مختص خراسان جنوبی نیست و همه روستاها و شهرهای کشور را پوشش می‌دهد.

جعفری با بیان اینکه این پلتفرم از پنجم خرداد ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرده است، افزود: در رویداد طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در انتهای آذر امسال برگزار شد، این پلتفرم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت نماتا تصریح کرد: سرمایه واقعی جوانان هستند که می‌توانند این سبک کارها را پیش ببرند در حال حاضر بحث خرید فروش مطرح است و زنجیره اصلی که به روستا برمی‌گردد مغفول واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403113002608
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha