بهگزارش میراثآریا، امیر کرمزاده گفت: بهمنظور تبیین سیاست بازاریابی گردشگری، استان اصفهان در دو روز گذشته میزبان ۱۵ نفر از فعالان فضای مجازی و رسانهای از کشورهای پاکستان، بنگلادش، کنیا و زیمباوه در قارههای آسیا و آفریقا بود.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان ادامه داد: این هیئت رسانهای با بیش از ۱۰ میلیون نفر دنبال کننده در شبکههای مجازی و رسانهای کشورهای خود به مدت ۵ روز با سفر به اصفهان از آثار تاریخی و جذابیتهای گردشگری اصفهان بازدید کردند.
او افزود: با توجه به هدفگذاریهای جدید برای بازارهای هدف گردشگری، امیدواریم تا در حوزه گردشگری خارجی، میزبانی گردشگران خارجی از کشورهای جدید را تجربه کنیم.
انتهای پیام/
نظر شما