بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی مهریز

راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی مهریز بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین عسکر زاده فرماندار مهریز به همراه اعضای ستاد سفر، باهدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران، از مجتمع بین‌راهی آتنا و دیگر نقاط کلیدی ورودی شهر مهریز بازدید کرد.

این بازدید شامل بررسی محل اقامت مسافران قبل از دو راهی، زیرگذر ورودی شهر مهریز و مسجد باب‌الحوائج اول جاده سریزد بود.

در این بازدید، عسکر زاده ضمن ارزیابی امکانات موجود، بر لزوم ارائه خدمات بهتر و افزایش رفاه مسافران تأکید کرد.

او با اشاره به اهمیت میهمان‌نوازی و فراهم کردن شرایط مناسب برای مسافران، خواستار همکاری تمامی نهادهای مرتبط برای بهبود خدمات شد.

این اقدام نشان‌دهنده اهتمام ویژه مسئولان به آسایش و راحتی مسافران در ایام سفر نوروز هست و امید می‌رود با اجرای پیشنهادات مطرح شده، تجربه‌ای مثبت برای گردشگران و مسافران فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403120600419
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha