سامانه ارتباطی مردم و دولت چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۴ به درخواست‌های مسافران و گردشگران رسیدگی می‌کند

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) این استان در نوروز ۱۴۰۴ به درخواست‌های مسافران و گردشگران ورودی به بام ایران رسیدگی می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا، فرشاد طهماسبی گفت: سال گذشته ۱۷۱ تماس با شماره ۱۱۱ سامانه ارتباطی مردم و دولت درخصوص وضعیت ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ثبت شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: براساس ارزیابی انجام شده از ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان شهرستان‌های شهرکرد و بروجن بهترین خدمات‌رسانی را در نوروز ۱۴۰۳ داشته‌اند.

طهماسبی تصریح کرد: براساس همین ارزیابی‌ها پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری هم بهترین خدمات‌رسانی را در نوروز ۱۴۰۳ داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403121300916
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha