بهگزارش میراثآریا، فرشاد طهماسبی گفت: سال گذشته ۱۷۱ تماس با شماره ۱۱۱ سامانه ارتباطی مردم و دولت درخصوص وضعیت ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: براساس ارزیابی انجام شده از ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان شهرستانهای شهرکرد و بروجن بهترین خدماترسانی را در نوروز ۱۴۰۳ داشتهاند.
طهماسبی تصریح کرد: براساس همین ارزیابیها پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری هم بهترین خدماترسانی را در نوروز ۱۴۰۳ داشته است.
انتهای پیام/
نظر شما