به گزارش میراثآریا، محمدعلی شاهی مدیر بازرگانی یکی از آژانسهای مسافرتی استان اصفهان که امسال در نمایشگاه بینالمللی گردشگری ITB ۲۰۲۵ حضور دارد، صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ همزمان با دومین روز این نمایشگاه، پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه را ترکیبی از اصالت و نوآوری در گردشگری دانست و گفت: پاویون ایران با طراحی منحصربهفرد خود که از مقبره حافظ الهام گرفته، تلفیقی از هنر، تاریخ و هویت ایرانی را به نمایش گذاشته است. این غرفه با ستونها و طاقهایی برگرفته از معماری سنتی شیراز، فضایی دلانگیز و جذاب را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا از نزدیک با زیباییها و غنای فرهنگی ایران آشنا شوند.
او با اشاره به اهمیت حضور ایران در این نمایشگاه، بر نقش کلیدی چنین رویدادهایی در گسترش تعاملات بینالمللی، جذب سرمایهگذاری خارجی و توسعه صنعت گردشگری کشور تأکید کرد.
شاهی افزود: این نمایشگاه فرصتی کمنظیر برای معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران به گردشگران و شرکتهای بینالمللی است که میتواند به افزایش جذب گردشگران خارجی و رونق صنعت گردشگری کشور کمک کند.
مدیر بازرگانی یکی از آژانسهای مسافرتی استان اصفهان تمرکز بر توسعه همکاریهای بینالمللی را یکی از اهداف اصلی حضور در این رویداد بینالمللی عنوان تأکید کرد: علاوه بر برقراری ارتباط با شرکتهای بینالمللی، آشنایی با خدمات نوین گردشگری، معرفی خدمات گردشگری ایران و ایجاد زمینههای همکاری مشترک در حوزههای مختلف صنعت گردشگری از دیگر اهداف ما برای این حضور است.
او همچنین اضافه کرد: معرفی مسیرهای جدید گردشگری، ارائه خدمات گردشگری پایدار و دیجیتالیسازی صنعت گردشگری از جمله محورهایی است که آژانس ما در نمایشگاه ITB ۲۰۲۵ بر آن تأکید دارد.
شاهی در ادامه ضمن قدردانی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای حمایتهای گسترده در برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد که این نهاد با تلاشهای خود، نقش بسزایی در معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران در سطح بینالمللی ایفا کرده است.
مدیر بازرگانی یکی از آژانسهای مسافرتی استان اصفهان در پایان اظهار کرد: امیدورام که حضور ایران در این نمایشگاه منجر به توسعه روابط گردشگری، افزایش تعاملات تجاری و جذب گردشگران بیشتر به کشور شود.
نمایشگاه ITB برلین به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت گردشگری جهان، هر ساله میزبان فعالان و متخصصان این حوزه از سراسر دنیا است. این نمایشگاه زمینه مناسب برای ایجاد تعاملات تجاری، معرفی مقاصد گردشگری، تبادل ایدهها و ارائه فناوریهای نوین در حوزه گردشگری محسوب میشود.
انتهای پیام/
نظر شما