بهگزارش میراثآریا، سید محمدرضا هاشمی، روز سهشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۳، با اشاره به نقش کلیدی فضای مجازی در جذب گردشگر، بر ضرورت تولید محتوای جذاب و متنوع برای معرفی ظرفیتهای گردشگری استان تأکید کرد.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای مجازی، ویترین گردشگری استان در نوروز است، گفت: با تشکیل کمیته تولید محتوا در فضای مجازی، باید ظرفیتهای گردشگری استان به خوبی به گردشگران و مسافران نوروزی معرفی شوند.
او همچنین خواستار آن شد که دستگاههای اجرایی گزارش اقدامات خود را هر شب در فضای مجازی ارائه کنند تا مسافران و گردشگران از آخرین وضعیت خدمات و امکانات موجود در استان مطلع شوند.
هاشمی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیتهای شبکههای اجتماعی و پیامرسانها در معرفی جاذبههای گردشگری استان، تصریح کرد: باید با تولید محتوای جذاب و خلاقانه، مخاطبان را به بازدید از خراسان جنوبی ترغیب کنیم.
استاندار خراسان جنوبی افزود: تولید محتوای با کیفیت و انتشار منظم آن در فضای مجازی، میتواند نقش مؤثری در افزایش آگاهی گردشگران از جاذبههای استان و جذب بیشتر آنها ایفا کند.
انتهای پیام/
نظر شما